Besökare

torsdag 21 maj 2015

Fortgår


Är en lagom rubrik,fortgår,för mig som inte springer men går fort!
Man får ju inte frångå min träning inte,kroppen lär underhållas :-)
Trivs så ofantligt bra på mina stigar i skogen!
Tänk att man kan känna sig bättre med det,bästa medicinen klart!

Så fint vi har haft det idag,mycket Sol men ingen riktig värme än tyvärr!
Men den underbara grönskan,man njuter som bara den :-)
 
Och se där,Solen skiner så vackert mellan grönskan och den blåa fina himmelen!
Nu är det gött att leva,synd det bara går så himla fort framåt!
 
 
 
Ha det gött alla vänner....

5 kommentarer:

  1. Det är riktigt fint i Mellsta, jag tror bilderna är tagna där. Du är flitig på dina promenader-bra gjort
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det vackert i naturen nu!

    Jag fortfar,(åker bobil,) snart igen!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillar att gå i skogen och andas frisk luft. Ser fint ut hos dej: Kram

    SvaraRadera
  4. Fortgår eller går fort blir en stor skillnad, eller hur? Kram

    SvaraRadera