Besökare

tisdag 22 september 2015

7,5


Skogsrundorna är bra härliga för kropp o själ,idag kom Solen också fram!

Det går både upp och ner i spåren,bra träning ger det då så man får lite flås!
Bor nära gör vi med,bara på med träningsstället o knyta skorna!
Är ju tvungen att ut så Artrosen hålls någorlunda i schack o ryggen med!
 
Jag gillar mest den gröna skylten,7,5 km tycker jag är lagom sträcka för mig!
Brukar ut minst 5 gånger per vecka,tar dryga timmen runt i rask Walking!
 
 
 
 
Ha det gott alla...

8 kommentarer:

  1. Vilket fint träningsväder ni har:) Hos oss har det varit dis och regn hela dagen. Ha det gott:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja idag kom Solen fram faktiskt,Härligt blev det då!
      Hoppas ni också får lite finväder snart!

      Ha det gott i norr...Kram

      Radera
  2. Du är en mästare i motion, jag ger mig direkt. Jag kan inte tävla med dig. Men du är ju unga pojken än. Kram & Må väl!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Matts,men det var nog att ta i det mesta laget!
      Har blivit ett måste sen jag börja för att Må bättre!
      Skogen är nog bästa medicinen,för mig iaf nu!
      Gäller att passa på mellan jobb o Bobilsturer :-)

      Ha det gott o må väl ni med....Kram

      Radera
  3. Härligt!
    En vacker dag kanske jag tar långpromenader!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får vi hoppas Lennart efter operationen!

      Ha det gott....Kram

      Radera
  4. Mycket beundransvärt att ta detta för vana - vi själva försöker också ge oss ut på långa promenader, men du slår nog oss...!
    Kramar från Benidorm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dom orden,men lättare att göra nåt man mår bra av!
      Det är som att fara ut med Bobilen,man mår bra då med :-)

      Ha det gott o njut i Värmen.....Kram

      Radera