Besökare

tisdag 9 februari 2016

Fettisdagen


Idag är det lovligt att inköpa eller göra en sådan godhet själv,nämnligen "Semlan"
Nu har ju vi fuskat lite,har ju redan ätit några förstås!
Vädret är ju lite vår,det regnar och snön är borta,nån hög kvar bara,+ 3,7 ute.

Men idag så ska vi återigen njuta av en,då köpt färdig o klar!
Hur gör ni andra,bakar ni dom själva eller går ni till butiken?



                                        
                                                       Ha det gott alla Bloggvänner...



6 kommentarer:

  1. Nu gör ni oss så a v u n d s j u k a för här i Benidorm finns det visserligen helt underbara bakverk, men inte en endaste semla inom synhåll... Det blir till att drömma om dom i natt...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har förälskat mig i Wienersemlor i år. Det har blivit flera stycken nu. Kram

    SvaraRadera
  3. Mums mums säger jag som älskar grädde :)) Kram

    SvaraRadera
  4. Jag tar hellre nåt annat än en semla - gärna nåt med choklad :-)

    SvaraRadera
  5. Saffrans-semlan från Almas är helt oslagbar!!! Den saknar jag verkligen här nere ......
    Kramar

    SvaraRadera