Besökare

måndag 21 oktober 2013

Nöjda !!

Kände mig bara så där smått sugen att lägga in denna fina bild på Bloggen !!
Tagen i höstas på en Underbart fin Bobil (vet 2 som flinar upp sig)....Nöjda..

Bara därför vill jag visa den för er alla andra son funderar på att byta upp
er och ni som även kör Året Runt(VinterBobil) är ju detta märke !!

Dock kör vi bara under den Sköna årstiden,säg mitten av April-Okt.
Därför passar vår "Matrix" oss perfekt,men den går ju även att säkert
använda under den kalla årstiden med ifall ni undrar !

Ha det gott alla......Vi har inte Bytt.......

8 kommentarer:

  1. Fin bil
    men 910 QB är ännu finare!!

    Ha de gott!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ni gjorde ju rätt,köpte KABE:s Värsting !!!!

      Lycka Till.........

      Radera
  2. Jag gillar vårt tält ;-)

    Men den där såg fin ut :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni bor ju så bra i Torres,det skulle vi oxå vilja gjort !!
      Har ni nåt bra Recept ????

      Ha det gott..... Kram

      Radera
  3. Heder åt dig att lägga in en så fin bild, även om Kabe 910 QB är ännu bättre. Om du gör som Lennart och mig, så kommer vi att mötas hela året, ute på vägarna. Dessutom kommer du att bli så supernöjd. Själv såg jag skillnaden i helgen, mellan vår bil och bilarna närmast oss. Vår bil var torr i cockpit när vi vaknade. Grannarna torkade rutorna med handduk efter handduk. Du känner ju Lennart och mig, så jag törs skriva detta, utan att bli anfallen. Kramsnö på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag förstod ni skulle Gilla "Bobilen" fast det bara är en 810 !!!
      Ni behöver inte va rädd för och möta oss på Vintern,det kommer
      aldrig att ske,ifall ni möter oss denna årstid då blir det söderöver :) :)

      Ha det gott o Kram

      Radera
  4. Det finns många fina husbilar som mankan önska sig. Men för mig är det en självklarhet tt det måste vara en riktig vinterbil. Detta innebär dock inte att jag gilla vintern, ställer gärna upp på att vägra vinter men vad hjälper det. Hoppas bara den blir kort och varm. Kram, 3M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst Mats,det finns ju många som är Vinterbilar oxå !!
      Har aldrig sett nån tjusning av att åka i Snö o Kyla.
      Allt går ju så mycket lättare när det är sommar,bara som att
      kunna sitta ute o grilla,mysa i Solen m.m.
      Det är därför vi har Bobilen....

      Ha det gott....Kram

      Radera