Besökare

tisdag 2 september 2014

Lättrullad !!


Var upp till bror min och testa Elcykel,blev verkligen Positivt överraskad!!
Inte undra på att de har blivit så poppis med dom !!

Bara att trampa när man har lust,annars så glider man fram bara så lugnt !!
Kanske i bekvämaste laget eller ??
Men man kan ju trampa om man vill ha motion med !!
Lite små hjul kanske,men man vänjer sig nog !!
Fällbar iaf så den tar ju litet utrymme i Bobilsgaraget !!



                                               Ha det gott alla.......

6 kommentarer:

  1. Elcyklar blir det nog någon gång.
    Men än så länge trampar vi!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Säkert både praktiskt och bekvämt :)

    SvaraRadera
  3. Jag kör på med min gamla hederliga Minicykel från Monark, som jag fick när jag fyllde 10 år, ett tag till :D
    Men införskaffandet av elcyklar närmar sej....
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den dagen det blir elcykel vill jag he en vanlig stor cykel.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Skaffade ny elcykel i somras och då med mindre hjul. Den förra var för hög för mig med korta ben :)
    Passar bra när det är lite kuperat.

    SvaraRadera
  6. Skall du cykla som vi gjort i sommar tre- fyra- fem mil på en dag, rekommenderar jag stora hjul. Vi har till exempel cyklat och handlat kanske 20 kg mat och då tror jag det krävs större hjul Kram

    SvaraRadera