Besökare

fredag 27 mars 2015

Igen


Återigen ska det ljugas för väljarna,smyger sig undan på lite finare sätt bara!
Det sas ju så stort att Rot-Avdraget ska vara samma som idag!

Men men,Herr Löfven är ju inte ett dugg bättre än Fru Andersson!
Först den fula December-Uppgörelsen under bordet,Usch Usch!

Varför ska ni smussla så oerhört i Rosenbad,jag o många andra hatar
folk som ljuger och ljuger och bara Lovar o Lovar!

Nej avgå för sjutton,ni är en stor Skam för vårt Sverige av idag,Usch Usch!
Kan inte ni hålla er till Sanningen,varför ska då vanliga Svenssons göra det?

Det känns som man vill sälja av allt vi har och dra härifrån m Bobilen!




                                                   Ha det gott o trevlig Helg.......

5 kommentarer:

  1. Jag mår riktigt dåligt som människa, av den lögnaktighet som råder, på den inslagna politiska vägen. Jag kommer att protestera allt vad jag kan.

    Kommer någon att rösta i framtiden, när det inte spelar någon roll vad vi tycker. Bara makten är bärgad, kan man bete sig hur som helst. Nästa val kommer Sverigedemokraterna att bli ännu större, på grund av ren missnöjesröstning. Varför skulle det behöva gå så här illa för vårt land? Folket valde bort proffsen mot oerfarna tyckare. Nu kommer vi alla att drabbas hårt.

    SvaraRadera
  2. Trevlig helg säger jag också. Vi ska försöka vara positiva och inte se allt i svart . Tror däremot inte att det skulle ha varit bättre om högern har fått sitta kvar. Jag värnar om dom svaga och tänker inte bara på mig själv. Betalar självklart skatt och gör rätt för mig. Men jag är ju ingen egen företagare. Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag också, men Alliansregeringen hade skött om landet proffsigt. Nu är det ett gäng oerfarna amatörer som styr.

      Radera
  3. Det känner jag också för att göra! Javisstja, det har jag redan gjort... Fast utan bobil :-)

    SvaraRadera