Besökare

tisdag 3 mars 2015

Skogen


Det börjar tina undan så man kan återvända till naturens skogsstigar!
Där trivs jag allra Bäst,på mjuka stigar och inte efter asfalt.
Bättre för kroppen att nyttja skogens stigar ist!
Kan det va bara för att jag orientera för Orsa IF där jag är uppväxt!
Men det var i tonåren det,nu gäller Walking ist :-)
 
Isigt är det,men det tinar på bra ändå och det går ju att gå efter sidorna syns det !!
De har ju lovat varmare väder till helgen Tack o Lov !!
 
Jag har ju också älvutsikt på mina rundor,idag var det väl spegelblankt o vackert!
Fantastiskt att ha äran att kunna träna,det ger så mycket positivt i livet faktiskt!




                                                      Ha det så gott alla.......

11 kommentarer:

  1. Vackert när älven är som en spegel. Ja snart är all snö borta vilket känns bra.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag njuter med vattnet på min Walkingrunda :-)

      Ha det gott/Kram

      Radera
  2. Jag älskar skogen trots att jag slitit ont där i ungdomen och tar hellre en runda i skogen, är en ruda på ett köpcenter. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säger detsamma Matts,älskar skogen fast man slitit ont där!
      Men den ger så mycket gott tillbaks med :-) Kram

      Radera
  3. Vilken härlig bild på älven. När det ser ut sådär..är det som ett vykort. Kjell motionerar också nu..o gått ner 8 kg bara på kanske 2 månader. Men det är väl sommaren o shortsen som ska sitta bra ? :-)) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk vad människan alltid älskat Eld o Vatten :-)
      Bra jobbat av Kjell,hälsa han det !! Kram

      Radera
  4. Härligt att vistas i skogen! Fina bilder!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är skogen Underbar...Och Vatten med :-)
      Fick till en skaplig bild m Iphonen!

      Ha det gott/Kram

      Radera
  5. Vilken vacker sistabild! Alldeles spegelblankt... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk att man Lyckades.....Yippie :-)

      Ha det gott/Kram

      Radera