Besökare

måndag 30 mars 2015

Skogen


Där finner jag sån avkoppling med min träning,den stärker min kropp och själ!
Nu har den mesta snön tinat undan också,härligt värre!
Tur man bara snör på sig dressen o skorna,vi bor så nära slingorna!

Brukar oftast ta den gröna slingan,den är 7,5 km lång,går kuperat också,Härligt!
Då får man upp lite flås,bara nyttigt o bra,konditionen är på Topp!
Sen jag börja motionera o äta nyttigare har jag gått ner 17 kg i nuläget!
Några kilo till så börjar jag bli mer än nöjd!



                                                       Ha det gott alla Bloggvänner.....

6 kommentarer:

  1. Grönt på stolparna i Aneby innebär en mil. Men vilken kämpe du är. Ha det gott & Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Matts,bättre att kämpa i skogen i lugnet själv!
      Rensa bort tankarna fr Dårarna i Rosenbad :-)

      Ha det gott själv/Kram fr oss

      Radera
  2. Naturen är härlig, speciellt på våren!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Stort grattis! Måste kännas skönt att se resultatet av ett sundare liv! Skogen ger energi! Ha dé fortsatt bra. Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Oj så härligt.:) Hos oss har det just kommit 10 cm snö:-) Kram

    SvaraRadera
  5. Verkligen bra jobbat!!! Härligt att komma ut i skogen, och bra träning också!

    SvaraRadera