Besökare

måndag 24 november 2014

Utmaning 5 av 5


Antog "Dessans" utmaning som hon skicka till oss !!

Nr1. Vilket livsmedel som är svårt att vara utan: Definitivt hårt bröd
och mjukt grovt nyttigt förstås med!
Det vill vi ju ha var dag till frukost och hårt till lunch med!



Nr2.Godaste efterrätten är nog "Friterad Banan m Glass" Mums Mums är det!
Men inte ofta vi äter det Tack o Lov!
Gäller ju att hålla igen nu och träna och vara nyttig!

Nr3. Vad tränar du helst ?? Det får nog bli Walkingturer i naturen
som gör att jag mår bättre från min höftartros just nu !!


 
Nr4. Bästa träningsredskap är nog vår Motionscykel som står i källaren !!
Den använder vi bägge flera gånger i veckan,Jättebra är den !!


 
Detta är oxå mitt träningsredskap som min sjukgymnast rekommendera mig!
Ett gummirep som jag har fått 8 övningar att göra för att stärka upp både
höft och bål med för att motverka min höftartros så gäller träning !!


Nr5. Vad är du tacksam för just nu ?? Det är först och främst min Fru,vår Husbil
Matrixen som vi gör underbara resor med tillsammans,att vi är någorlunda friska
och vårt hus som vi trivs i förstås m.m !!

Detta var vår utmaning vi antog som en kul grej !!


Nu skickar vi vidare till bloggvännerna: Lennarts Tankar,ToreBrings,Husbilen Ellen
Bildbloggen och Pensionärsvillan !!



                                                 Ha det så gott alla.....

8 kommentarer:

  1. Hårt bröd skulle jag också ha svårt att leva utan tror jag - och bröd över huvud taget! :)

    SvaraRadera
  2. Tack för den utmaningen. Måste ta mig en funderare. Dina val kan ligga nära mina. Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Tackar, tackar... antar utmaningen :)
    Friterad banan... det är gott...och knäckebröd!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Hahaha...kul att du antog utmaningen:) Och skickar den vidare. Nu fick vi lite fart på bloggarna:-)) Kram

    SvaraRadera